mandag 5. oktober 2009

Team E-Tech

I helgen kom den nye sykkeklærkolleksjonen til E-Tech Elektro Installasjon AS.
Vi var så heldige at vi fikk klær til en meget god pris!

Så nå er det bare å trene seg opp til Nordsjørittet 2010 - Vi gleder oss


Heia Team E-Tech!





I dette sekund la 8 ryttere fra Team E-Tech ut på du rundt Hafrsfjord! Se så proffe de ser ut! Kåre var også med, men han ville ikke være med på bilde. Eks-Rasmussenarbeider vettu =)



Ole prøve ut klærne. Meget godt fornøyd!

Tjo-hei! Nå stikke eg snart i forening te Randi. Det blir kjekt - glede meg!

Ha ein forsatt solfylt mandag!

3 kommentarer:

gerd solveig sa...

Sjekk ud den kjekke maen i sykkel-kler. Eg kjenne eg og fryde meg når Dagfinn drar på sin kondomdrakt å sykle avsted. Jada. :) Kos deg i forening!

Empty Eagle..... sa...

For ein flotte sykkelgjeng, men eg likte Ull-lobbane best !!!!

Monas verden sa...

Haha, eg syns sykkelkler e frekt eg!! Vertfall disse =)

Ull-lobbar e konge!!