fredag 2. oktober 2009

Endelig helg!!!

Da var det endelig helg for dere som har gjort en god innsats i denne uken (også)

Etter jobb var jeg på besøk hos min kjære mormor og morfar. Det er alltid like koselig!
Her var også min storesøster Silje og hennes 9mnd gamle datter Julie. Julie har en storesøster som heter Ingrid. Hun var ikke med idag siden hun var på jobb(barnehagen)


Se denne hjerteknuseren, som alltid har det veldig travelt.....





Med ønske om en god og fredfull helg!! =)

Ha en forsatt god fredag!!






4 kommentarer:

Hanne og Arild sa...

Hei mona!! kjekt at du og har fått blogg.. Visste ikkje at du va 100% sygemeldte.. Koss går d? Kjekt å se film av julie forresten.. Ha ein fine helg..!!:)

sandra sa...

JIPPI!!!!!!! NÅ BLEI EG SÅÅÅÅ GLA!!!:) For en store øveraskelse:) eg ska laga bilde ditt enten i kveld eller i mårå, bare så du vett d! herlige lidå tulla:) legge dg t på listå me ein gang- hb d e greit;) hihi

Monas verden sa...

Hanne: Takk, ja her går d fint, glede meg te å få foten i orden nå =)


Sandra: Så koselig, for ein glede! Ja nå får me inspirere kverandre. Bilde havne på bloggen for å sei d sånn :) Ikkje stress me d, ingen hast!

Gretty sa...

jilt mona - blogg! nå sleppe me å gå på besøk te kverandre si me bare kan oppdatera åkke via bloggen ;) kan jaffal ver greitt i dag, så møje vind som der æ!