søndag 4. oktober 2009

Så var helgen nok en gang over!

Nå nærmer jammen helgen seg over for denne gang. Gipsen på foten er av, og jeg har fått på skinne. Deilig å få vaske foten igjen!!

Nå foten er på sitt vis, og været på sitt er det godt å ha noe å gjøre.....





Å strikke sokker er en fin helgeaktivitet, og aktivitet ellers når en har tid. Disse sokkene er til min venn Øren Invest. Kjekt å se hvor stor pris folk setter på en slik gave nå når kulda snart setter inn. (Klarte desverre ikke rotere bilde)


Vi har ellers hatt en meget god helg her i hjemmet.



Lørdag hadde mor og far 28(!)år bryllupsdag. Det står det jammen respekt av. Dette måtte feires med lørdagsgrøt for store og små. Dette har nesten blitt en tradisjon i vår familie på lørdagene. Det er alltid like koselig.

Etter grøten var spist gikk jeg og Ingrid ut en tur mellom regnbygene. Ingrid er 3 år og er storesøster til Julie. Hun er en herlig jente!

På kvelden feiret vi vår kjære Rune sin 26 års dag! Dette var en utrolig koselig kveld!
Gratulera med dagen på lørdag!

Søndag måtte jeg til Sandnes en tur og besøke dokkene mine igjen =)

Jeg og Ingrid perlet sammen, hun var veldig bestemt på hvilken farge hun skulle ha på brettet. Det var bare for tante og finne de rette!



Å være tante er en velsignelse! Jeg er så glad i de tre jeg er tante til. Snart skal dere få hilse på Jaran. Sønnen til Tone og Ørjan, storebror til Ole. Han er 1 år, og er en skjønn, liten krabat!

Ha en forsatt regnfull søndag!

4 kommentarer:

sandra sa...

så bra mona!! glede mg t å se;) hørtes ut som en koseli helg!! herlige tantebarn- d perlebrette sko benjamin hatt:)

Monas verden sa...

Eg kan hørre med min søster kor hu har kjøpt det. Eller kansje hu svare deg her inne viss hu går inn.

Unknown sa...

Meget bra blogg Mona- kjekt å fylla med:) Såg ut som ei veldi kjekke helg! Å kos deg masse i forening i kveld;) Nå må me snart få gang på våres og itte gammalt- får se om eg snart får gjort noge med det:)

Anonym sa...

Extra leker:)