søndag 11. oktober 2009

Flytting fra Bortelid - vår kjære hytte!

Hei igjen!

Igår, lørdag va kjernen i fam. Eriksen på Bortelid for å flytte ut av hyttå.
Den e SOLGT!!! D e enromt trist. Me har så mange goe minner der fra; hytteturer med venner og familie, smil, snø, sol, appelsin, sjokolade, spel i alle varianter, go mat, avslapping, flotte turer, langrenn, slalom, strikking, go prat +++


Se kor flott den e.... Dette bilde e tatt påsken 2009




Svigerforeldrene mine har kjøpt et lite småbruk i Lyngdal. Der vil me få mye kjekt samen!

På grunn av skranten helse va eg hjemma og passte huset og nøyt d flotte høstvere i lag me goe naboer. På kvelden va eg så heldige å bli inviterte på middag te Tone og Jaran. Veldi kjekt!

Her ligge Jan Inge og Alfrd og slappe av i solå....


Fantastisk utsikt fra terrassen


Idag va me på gudstjeneste i Ræges nye kirke.
Sååå gla eg blei når eg såg alle som va der. Blant aent Gerd Solveig, Cecilie, Hanne og Arild. Veldi kjekt å se dåkk alle igjen. De tri siste e hjemma denne ugå på høstferie. Likte godt di stakk innom og såg i den flotta kjerkå vår. Du, Gerd Solveig vett eg syns d e kjekt du og stikke innom, sjøl om du ikkje e hjemma på høstferie!
Søndagen forsatt me middag på Jæren hotell for å "feire" salge av hyttå.
Kanongod middag - anbefales!

Ha ein forsatt velsinget søndag og lykke te me alt du ska foreta deg i neste vega!

1 kommentar:

gerd solveig sa...

Koseligt at eg bler nevnt i innlegget!!:) me like!
Kanskje me sko prøvd komla på jæren hotell ja.. Mmm:) God søndag videre, di krykka.
ges