torsdag 1. oktober 2009

Innlegg nr. 1

Da er jeg også blitt en del av denne verden!
Skal prøve og ikkje bli altfor hekta, men det er kanskje lettere sagt enn gjort.


Status i dette hjemmet er:


Mona: Er for tiden sykemeldt på grunn av avrevet akillessene. Dette skjedde 01.09.09, så nå er jeg jammen på bdringens vei. Er forsatt sykemeldt, men er på jobb når jeg ønsker. Er glad og fornøyd.

Ole: Er også veldig fornøyd! Er ferdig med leiligheten i kjelleren og vi har fått vår første leieboer inn idag. Han har jammen gjort en solid innsats og vi er meget fornøyd med resultatet. Ellers jobber han for fullt på Velde Pukk og har startet på skolen igjen for å ta mesterbrevet.

Idag laget jeg og min kjære svoger, Martin(lillebror til Ole) taco til familien Eriksen. Det var veldig kjekt!


Til Helge: Velkommen i klubben!!


Ha en forsatt fin torsdag!

12 kommentarer:

Helge sa...

Velkommen i klubben!

gerd solveig sa...

WOWOWOWOWOW!!!:) Dette e jammen kult asså!:)
Hehe. Eg går udfra at eg e din stusste inspirasjon;) gessa

gerd solveig sa...

asså. Nå trudde eg at eg la igjen ein kommentar her.. Men den kom visst kje gjennom nåløya... Vertfall; velkommen ja!!:) Hjartans velkommen. Dette va litt av et sjokk- at du og fekk deg blogg. Knallkjekt!:) Min alles gode bloggevenn. Eg går udfra at EG va din store inspirasjon?? gerd solveig

Monas verden sa...

Eg får ikkje vekk at eg må godkjenne kommentarene dåkk skrive. D vill eg ha vekk. Någen tips??!!

Ja dette e kjekt, føle meg litt hekta allerede. Du gessa e ein meget go inspirator, d må eg sei!!

Elin sa...

Dette va jo jammen kjekt! Eg blir ivrig leser :)

Jeg er Kristine sa...

Så kjekt Mona! Du kan jo holda Trond med selskap, tror han kjede seg...

gerd solveig sa...

1.Tilpass
2.Innstillinger
3.Kommentarer

Trur d ska funka..... Eg e kje heilt inni dette her sjøl..

cANTONA sa...

Dette må du instalera te meg og, Mona ; ) Lesa om deg her i plassen for å komma ned ?????
.... TRUR KJE D NEI !!

Øren Invest sa...

Ko ti er strikkasokkane mine ferdige????? Kaldt snart, Mona ; )

Randi sa...

E dette et sånn sykemeldt syndrom? hehe. Koseligt dette Mona.

Irene sa...

Oi oi oi! Så kjekt med blogg :) Eg blir fast leser!

Monas verden sa...

Dette va jo koselig, mange ivrige lesere!! Velkommen alle samen!!

Eg syns d e koselig å lese andre sin blogg, så tenkte eg att eg konne jo laga ein sjøl og.

Gessa: Takk for god hjelp!

Øren invest: Sokkene kommer, bare vent=)

Kristine: Lite er ser te Trond. Tror ikkje han e fullt sykemeldt lenger.

Randi: Har lenge tenkt om eg sko fått meg ein blogg, men har liksom aldri heve meg skikkelig i d der. Men nå får me se koss d ende.