onsdag 7. oktober 2009

Så fornøyd =)

Itte me flytta opp te Hålandsmarkå har me fått oss mange, goe venner. Ei av di hette Sandra. Hu e gift me Trond Olav, og di bor i samme gadå som oss. Sandra e veldi kreativ og imponere meg gang på gang med sine prosjekter! Besøk bloggen hennes: http://www.hossandra.blogspot.com/ og finn mye inspirasjon.

På denne veggen i ståvå vår har eg alltid hatt lyst på ett maleri. Sandra holde på å male litt og eg sporte hu om hu konne malt et bilde te meg.
JA, sa hu.......


.... å her e resultatet!!

Kanonbra og så flott!! Eg konne betalt mye for det bilde =) Syns d va perfekt i vår ståva!


Til og med Ole kommenterte kor flott d va! "Har hu brukt gaffel på det?!



Tusen takk, Sandra!!

6 kommentarer:

sandra sa...

flott!! opphengingå og plassen e godkjent!!

sandra sa...

å gaffel har eg jammen brukt:)

Monas verden sa...

Haha, konge!!
Syns d va kanonbra!!

gerd solveig sa...

D va fint!!!!:)

Unknown sa...

Så fint!! Sandra imponenere stadig vekk gitt!! Det gjorde seg godt på den veggen der- glede meg te å se det "live":)

evy... sa...

heldige du så har sånne talentfulle venner:) nå har du fått link te bloggen din på min blogg og. så må me få te et treff neste gong eg e heima:) blei litt hektisk denne gongen;) uansett, fina helgå ønske eg deg og din kjære!